پرش به محتوا

ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Natalie Portman at TIFF 2009.jpg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


ناتالی پورتمن[ویرایش]

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۳۱ مه ۲۰۱۴ ساعت ۰۷:۵۷:۵۱ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

اصلی - ناتالی پورتمن (به انگلیسی: Natalie Portman) (زاده شده با نام ناتالی هِرشلاگ)، (به عبری: נטלי הרשלג۹ ژوئن ۱۹۸۱) بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی-اسرائیلی سینما و تلویزیون است. اولین نقشش درفیلم اکشن لئون بود که در آن به عنوان یک فرد خردسال نقش آفرینی کرد، اما موفقیت اصلی زمانی حاصل شد که او برای بازی در نقش پدمه آمیدالا در سه‌گانهٔ جدید جنگ ستارگان انتخاب شد. در سال ۱۹۹۹، وی برای تحصیل در زمینهٔ روان شناسی به دانشگاه هاروارد رفت و در کنارش به حرفهٔ بازیگری هم ادامه داد. او تحصیلات خود را با مدرک کارشناسی در سال ۲۰۰۳ به پایان رساند. در سال ۲۰۰۱، پورتمن در تئاتر مرغ دریایی اثر آنتون چخوف ایفای نقش کرد. در سال ۲۰۰۵، به خاطر بازی در فیلم درام نزدیک‌تر، پورتمن برندهٔ جایزه گلدن گلوب و نامزد جایزهٔ اسکار در ردهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. او برای نقش آفرینی در فیلم وی مثل وندتا برندهٔ جایزه ساترن برای بهترین بازیگر شد. او نقش اصلی را در درام های تاریخی همچون اشباح گویا و دختر دیگر بولین بازی کرد.
دلیل
دانشنامه‌ای، با کیفیت
مقالاتی که تصویر در آنها استفاده شده است
ناتالی پورتمن
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/مشاهیر/هنرپیشه و مجری
پدیدآورنده(ها)
makoto2007
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)
۱۷۰ کیلوبایت برای یک عکس پرتره بسیار پایین است. پیش زمینه هم افتضاح است. من زود قضاوت نکردم مقررات را اعمال کردم. ماهان Inbox ‏۲۲ مهٔ ۲۰۱۴، ساعت ۰۸:۴۵ (UTC)[پاسخ]

برگزیده نشد


Saeidpourbabak (بحث) ‏۱۲ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۲۳:۲۳ (UTC)
[پاسخ]