پرش به محتوا

بحث:پیتربورو

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

نسخه‌ای که می‌بینید نسخه‌ای قدیمی از صفحه است که توسط Saeidpourbabak (بحث | مشارکت‌ها) در تاریخ ‏۱۴ ژوئن ۲۰۱۶، ساعت ۲۳:۴۸ ویرایش شده است. این نسخه ممکن است تفاوت‌های عمده‌ای با نسخهٔ فعلی داشته باشد.



توجه به کاربرد اصلی در انتقال - اصلاح پیوندها به این صفحه در صورت تغییر محتوای صفحه

@Farzan44: سلام. در مورد ویرایش‌های اخیر مرتبط با این صفحه لطفاً به این دو نکته دقت کنید:

  1. دلیل این انتقال را تشابه اسمی عنوان کرده‌اید، در صورتی که چون پیتربورو دارای کاربرد اصلی است (یک کاربرد بر کاربردهای دیگر ارجح است) باید نوشتار در عنوان «پیتربورو» باقی بماند.
  2. حتی اگر این انتقال لازم و درست هم می‌بود باید پیش از انتقال، پیوندها به پیتربورو را اصلاح می‌کردید و به آدرس جدید هدایت می‌کردید. الان صدها صفحه به صفحهٔ ابهام‌زدایی پیتربورو (ابهام‌زدایی) پیوند دارند که درست نیست: ویژه:پیوند به این صفحه/پیتربورو.

برای اصلاح این موارد در وپ:دا درخواست دادم. ممنون از توجه‌تان. Saeidpourbabak (بحث) ‏۱۴ ژوئن ۲۰۱۶، ساعت ۲۲:۴۱ (UTC)پاسخ

سپاس از توجه شما. ولی پیتربورو دارای کاربرد اصلی نیست و به هر یک از مکان‌هایی که در صفحه ابهام‌زدایی آمده می‌تواند اطلاق شود و البته بیش از آن. ویکی انگلیسی می‌تواند الگوی مناسبی باشد. ارادت. فرزان »»»بحث ‏۱۴ ژوئن ۲۰۱۶، ساعت ۲۳:۴۱ (UTC)پاسخ
@Farzan44: سلام مجدد. لطفاً پیوندی که برای کاربرد اصلی دادم را مطالعه کنید. کاربرد اصلی یعنی کاربردی که جستجو و استفاده از آن از بقیهٔ کاربردها بیشتر و محتمل‌تر است و باید در عنوان اصلی (بدون پرانتز) قرار گیرد. در انگلیسی هم Peterborough کاربرد اصلی گرفته شده (بدون ابهام‌زدایی با پرانتز یا ویرگول). موفق باشید. Saeidpourbabak (بحث) ‏۱۴ ژوئن ۲۰۱۶، ساعت ۲۳:۴۷ (UTC)پاسخ