پرش به محتوا

بحث پرونده:Wiki.png

Page contents not supported in other languages.
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۱۶ سال پیش توسط Bahman3d در مبحث لوگوی پیشنهادی

نشان کنونی این‌جا قدری بزرگ است و از پایین قطع می‌شود. نشان جدیدی با قلم پیش‌فرض وب‌گاه ساخته‌ام، اگر دوستان موافقند آن را جایگزین کنیم. کاوه ۰۵:۲۸, ۹ آوریل ۲۰۰۵ (UTC)

با سپاس از رنجه‌های شما جناب کاوه من نیز با جایگزینی نشان کنونی موافقم ولی می‌خواستم بگویم که با توجه به اینکه اکثر کاربران خواستار تغییر نام وب‌گاه به «دانشنامه آزاد» هستند! بهتر است نمادی با این نام طراحی شود، در حال حاضر نمادی که شما ساخته‌اید بهتر از نماد کنونی می‌باشد. شادکام باشید.سجاد ۱۸:۵۸, ۱۰ آوریل ۲۰۰۵ (UTC)
با درود. منهم مانند دوست گرامی، سجاد، و بسیاری کاربران دیگر با ساختن نمادی به نام «دانشنامه آزاد» موافقم. برای یک پروژه فارسی چه بهتر از یک نام و عنوان فارسی. چرا درحالیکه ما واژه زیبای فارسی دانشنامه را داریم از یک نام نخراشیده عربی برای پروژه خود استفاده کنیم؟ پاینده باشید. --ماني ۲۱:۵۴, ۱۰ آوریل ۲۰۰۵ (UTC)
من هم مخالفتی ندارم، فقط اگر مدیران وقت نداشته باشند باید کسی موقتا Sysop شود و پیام‌های وب‌گاه را عوض کند. اگر سجاد گرامی وقت دارند در نظرخواهی:تغییر نام وب‌گاه اعلام آمادگی کنند تا مشکلی از این جهت نداشته باشیم. هر کدام از دوستان هم که مایل هستند می‌توانند صفحه‌ی فعلی را به نظرخواهی:تغییر نام وب‌گاه/بایگانی منتقل کنند و رای‌گیری را شروع کنند. کاوه ۰۹:۴۶, ۱۱ آوریل ۲۰۰۵ (UTC)
دوستان گرامی واژه «دایرة‌المعارف آزاد» فقط در سه جا به‌کار رفته است و برای جایگزینی آن‌ها نیاز به مدیران می‌باشد نخست در عنوان فرعی مدیاویکی:sitesubtitle و مدیاویکی:tagline، دوم در نماد وب‌گاه و سوم در صفحه‌ی اصلی (اگر اشتباه می‌گویم، گوشزد کنید) اگر در جای دیگری نیز این واژه به‌کار رفته باشد کاربران دیگر می‌توانند آن را جایگزین کنند! فکر نکنم انجام این کار وقت زیادی را بگیرد و انجام آن حداکثر ۵ دقیقه زمان خواهد برد و نیازی به آن‌همه بحث نبود! حال اگر باز هم مدیران وقت ندارند می‌توانند برای ۵ دقیقه به من یا هر کاربر دیگری دسترسی Sysop بدهند تا این‌کار انجام شود. پیروز و سربلند باشید.سجاد ۱۱:۱۰, ۱۱ آوریل ۲۰۰۵ (UTC)
تا زمانی که اجماعی در مورد تغییر نام ویکی‌پدیای فارسی صورت نگیرد نه من و نه هیچ مدیر دیگری تغییری در نام فعلی ایجاد نمی‌کنیم. اگر اصرار به اصلاح این نام دارید می‌توانید در این مورد نظرخواهی راه بیاندازید. حامد ۱۳:۳۹, ۱۱ آوریل ۲۰۰۵ (UTC)


Hi thank you for your valuable work .I have a suggestion! why dont you use the name "Daneshnameye Raygan" instead of "azad"

thank you Reza

لوگوی پیشنهادی[ویرایش]

لوگوی فعلی طراحی مناسب برای یک سایت فارسی را نداشت، چوت بیشتر شخصیت عربی دارد. من لوگوی جدید طراحی کرده ام که اگر موافقید جایگزین شود.


بهمن اسلامی ‏۲۱ مارس ۲۰۰۸، ساعت ۱۸:۲۶ (UTC)پاسخ

من موافق نیستم؛ از فونتش (قلمش) خوشم نمیاد. Raamin ب ‏۲۲ مارس ۲۰۰۸، ساعت ۰۱:۴۸ (UTC)پاسخ
شما از فونت فعلی راضی تر هستید؟ دلیل استفاده از این فونت تنها ارزش دادن به اون زیبایی هایه که ما توی خط فارسی داریم. شما می تونید حتی در مورد تاریخچه این قلم (نازنین) و قلمی که هم اکنون استفاده شده، در سایت linotype هم نگاهی بیندازید. پیشینه یک فونت فرهنگی پشت خودش داره، این دلیل نیمشه که اگر ازش خوشمون میآد اون رو استفاده کنیم.

بهمن اسلامی ‏۲۲ مارس ۲۰۰۸، ساعت ۰۴:۰۶ (UTC)پاسخ

ادامه بحث لوگو در اینجاست

بهمن اسلامی ‏۲۳ مارس ۲۰۰۸، ساعت ۰۳:۴۹ (UTC)پاسخ