پرونده:Conairinternational.jpg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

Conairinternational.jpg(۲۶۲ × ۳۸۰ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۲۲ کیلوبایت، نوع MIME پرونده: image/jpeg)

شرح[ویرایش]

دلیل استفاده از اثر غیرآزاد – پوستر ناآزاد – برای مقالهٔ هواپیمای محکومین.
توضیحات

این پوستر استفاده می‌شود برای هواپیمای محکومین.
به نظر می‌رسد حق نشر پوستر هنری متعلق باشد به توزیع‌کنندهٔ مورد ترویج, ناشر مورد ترویج‌شده یا هنرمند نگاره باشد.

منبع

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Conairinternational.jpg

مقاله

هواپیمای محکومین

میزان استفاده

کل پوستر: زیرا اثر یک پوستر هنری است، یا شکلی از بسته‌بندی خدمت یا بازاریابی است و کل تصویر برای شناسایی محصول یا خدمت نیاز است تا معنا و نمانام مورد نظر را منتقل کند و و مانع خدشه‌دارکردن یا نمایش نادرست تصویر گردد.

کیفیت پایین؟

این رونوشت دارای کیفیت کافی برای بیان تفسیر و شناسایی است اما کیفیت پایین‌تری نسبت به پوستر اصلی دارد. رونوشت‌هایی که از این نسخه تهیه شوند دارای کیفیت پایینی خواهند بود به طوری که نمی‌توان از آن‌ها برای جعل اثر، دزدی نسخه‌ها، یا دیگر استفاده‌هایی که به رقابت با هدف تجاری اثر اصلی می‌پردازند.

کاربرد

جعبه. از تصویر برای شناسایی در چهارچوب دیدگاه نقادانهٔ اثر، محصول یا خدمتی که نمایانگر آن است استفاده می‌شود. این پوستر به فهم کاربر از مقاله کمک بسیاری می‌کند، به طوری که تنها با استفاده از واژه‌ها نمی‌توان مفهوم را منتقل کرد.تصویر در جعبهٔ اطلاعات بالای مقاله‌ای که به معرفی اثر می‌پردازد قرار می‌گیرد تا نمایانگر تصویر اصلی مرتبط با اثر باشد و به کاربران کمک کند به‌سرعت اثر یا خدمت را شناسایی کنند و بدانند آنچه به دنبالش بوده‌اند را یافته‌اند.استفاده از اثر در این جهت در تضاد با منافع اثر اصلی نیست، از جمله سازنده‌ای که تصویر را طراحی کرده است و در ادامه بازار اثر ترویج‌شده.

محتوای آزاد جایگزین؟

به عنوان یک پوستر، تصویر جایگزین‌شدنی با محتوای آزاد نیست؛ هر تصویر دیگری که اثر هنری یکسانی ارائه دهد نیز دارای حق نشر خواهد بود، هر نسخهٔ دیگری که با نسخهٔ اصل برابری نکند برای شناسایی و بیان دیدگاه نامناسب خواهد بود.

اطلاعات بیشتر

استفاده از پوستر در مقاله با سیاست استفاده منصفانهٔ ویکی‌پدیا و استفادهٔ منصفانه تحت قانون حق نشر ایالات متحده آنچنان که بالا گفته شده مجاز است.

اجازه‌نامه[ویرایش]


تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۱۵ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۰۱تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۱۵ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۰۱۲۶۲ در ۳۸۰ (۲۲ کیلوبایت)HujiBot (بحث | مشارکت‌ها)کوچک کردن تصویر غیر آزاد (وظیفه ۲۴)
‏۶ مارس ۲۰۱۳، ساعت ۱۹:۳۹فاقد بندانگشتی۳۰۰ در ۴۳۵ (۲۹ کیلوبایت)Behnam mancini (بحث | مشارکت‌ها)http://en.wikipedia.org/wiki/File:Conairinternational.jpg

صفحهٔ زیر از این تصویر استفاده می‌کند: