بیمارستان آیت‌الله طالقانی (اراک)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
بیمارستان آیت‌الله طالقانی اراک
Map
جغرافیا
موقعیتپرچم ایران ایران، اراک
سازمان
گونهدانشگاهی
دانشگاه وابستهدانشگاه علوم پزشکی اراک
خدمات
شمار تخت‌ها۹۸
گشایش۱۳۴۶ شمسی

بیمارستان آیت‌الله طالقانی واقع در استان مرکزی، شهرستان اراک بیمارستانی است آموزشی و درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اراک با ۹۸ تخت ثابت که در سال ۱۳۴۶ شمسی تأسیس گردید. این بیمارستان در شهریور ماه ۱۳۹۱ موفق به دریافت استاندارد بین‌المللی ISO 9001 در زمینه کیفیت از نمایندگی شرکت NIS CERT آلمان گردید.[۱][۲][۳]

هم اکنون این بیمارستان دارای بخش‌های اورژانس، اتاق زایمان فیزیولوژیک، اتاق زایمان بی درد، زایمان، جراحیA، جراحیB، پست پارتوم، نوزادان، NICU و دیگر واحدهای پاراکلینیک و درمانگاهی می‌باشد.[۴][۵]

جستارهای وابسته[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. «شناسنامه بیمارستان». بیمارستان آیت‌الله طالقانی اراک. بایگانی‌شده از اصلی در ۸ نوامبر ۲۰۱۳. دریافت‌شده در ۱۳۹۲/۰۲/۰۲. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازبینی= را بررسی کنید (کمک)
  2. «بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی- درمانی». وزارت بهداشت. ۲۸ بهمن ۱۳۸۹. بایگانی‌شده از اصلی در ۳۰ آوریل ۲۰۱۳.
  3. «بیمارستان آیت الله طالقانی اراک استاندارد بین المللی کیفیت گرفت». خبرگزاری مهر. ۵ شهریور ۱۳۹۱.
  4. «اطلاعات بیمارستان‌های کشور». دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت. بایگانی‌شده از اصلی در ۷ آوریل ۲۰۱۳. دریافت‌شده در ۱۳۹۲/۰۱/۰۲. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازبینی= را بررسی کنید (کمک)
  5. «بخش زایمان فیزیولوژیک مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی اراک بهره برداری شد». سینا نیوز. ۱۷ شهریور ۱۳۹۰. بایگانی‌شده از اصلی در ۴ مارس ۲۰۱۶.

پیوند به بیرون[ویرایش]