ویکی‌خبر:تابلوی اعلانات مدیران

از ویکی‌خبر، مرجع خبری آزاد
تابلوی اعلانات مدیران
میان‌بُر:
وخ:تام

به تابلوی اعلانات مدیران خوش آمدید. در این صفحه می‌توانید وقایعی را که نیازمند دخالت مدیران ویکی‌خبر فارسی است گزارش کنید. همهٔ کاربران ویکی‌خبر می‌توانند در این صفحه مطلبی بنویسند.

از شما خواهش می‌کنیم که مطالب خود را مؤدبانه بنویسید و نیز هنگام افزودن مطلب، پیوندی به مشکل خود بدهید تا بتوانیم برای مشکل شما چاره‌ای بیابیم. هر گاه در مطلبی که راجع به کاربری می‌نویسید نام او را به میان می‌آورید، شرط ادب آن است که خود او را نیز خبردار کنید؛ برای این‌کار در صفحهٔ بحث او یادداشتی بگذارید. مطالب خود را لطف کنید خلاصه و موجز بنویسید. مدیران چندان به مطالب طولانی شما توجه نشان نخواهند داد. عنوان مطلب بخشی را که می‌افزایید طوری بنویسید که نام کاربر یا مقالهٔ مورد بحث در آن ذکر شود.

پیش از نگاشتن شکایتی از یک کاربر در این صفحه توصیه می‌کنیم ابتدا گلهٔ خود را در صفحهٔ بحث او مطرح کنید.

بایگانی‌های روش بایگانی گذشته: فوریه ۲۰۱۱، مارس ۲۰۱۱، اوت ۲۰۱۱، سپتامبر ۲۰۱۱، اکتبر ۲۰۱۱، ژانویه ۲۰۱۲، فوریه ۲۰۱۲، آوریل ۲۰۱۴، اوت ۲۰۱۴، نوامبر ۲۰۱۴


ویکی‌خبر:تابلوی اعلانات مدیران
هیچ بایگانی هنوز وجود ندارد (بسازید)

[Global proposal] m.ویکی‌خبر.org: (همه) ویرایش صفحه‌ها[ویرایش]

MediaWiki mobile

Hi, this message is to let you know that, on domains like fa.m.wikipedia.org, unregistered users cannot edit. At the Wikimedia Forum, where global configuration changes are normally discussed, a few dozens users propose to restore normal editing permissions on all mobile sites. Please read and comment!

Sorry for writing in English but I thought as administrators you would be interested. Thanks, Nemo ‏۲ مارس ۲۰۱۵، ساعت ۰۱:۵۶ (IRST)

بستن کاربر بدون دلیل درست[ویرایش]

با درود،

یکی از کاربران که دسترسی مدیریت را به هر ترتیبی گرفتند، مطالبی را از صفحه‌ی بحث بنده حذف نمودند و به جای دیگری انتقال دادند، من این تغییر در صفحه‌ی بحث خود را واگردانی کردم، آن کاربر دسترسی واگردانی من را گرفت و اینجانب را ۳ روز بست. از مدیران خواستار برخورد جدی در این رابطه هستم. KhabarNegar ‏۱۲ ژوئیهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۲۰:۳۹ (IRDT)