پرونده:Serious Sam - The First Encounter.jpg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

Serious_Sam_-_The_First_Encounter.jpg(۲۹۷ × ۳۳۶ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۳۱ کیلوبایت، نوع MIME پرونده: image/jpeg)

دلیل استفاده از اثر غیرآزاد برای مقالهٔ سریوس سم.
توضیحات

جلد بازی سریوس سم

منبع

ویکی‌پدیای انگلیسی

مقاله

سریوس سم

میزان استفاده
کیفیت پایین؟
کاربرد

جعبه اطلاعات بالای مقاله. این تصویر برای شناساندن موضوع مقاله‌ای به کار می‌رود که به نقد اثری می‌پردازد که اثر بر روی جلدش به کار گرفته شده است. استفاده از این اثر تاثیر قابل توجهی در درک کاربران از مقاله می‌گذارد، به شکلی که تنها با استفاده از کلمات ممکن نیست. تصویر در جعبه اطلاعاتی که در بالای مقالهٔ مربوط به این اثر قرار دارد به کار گرفته می‌شود تا بارزترین تصویری که با این اثر مرتبط است به نمایش در آید و به کاربر کمک کند که به سرعت اثر را شناسایی کند و متوجه شود که چیزی که دنبالش بوده را یافته است. کاربرد برای این منظور، در رقابت با اهداف اثر اصلی به ویژه از جهت ارائهٔ طرح‌های گرافیکی توسط هنرمند نخواهد بود و مخل بازاریابی این اثر نخواهد شد.

محتوای آزاد جایگزین؟


اجازه‌نامه[ویرایش]

تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۱۷ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۰۱:۱۴تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۱۷ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۰۱:۱۴۲۹۷ در ۳۳۶ (۳۱ کیلوبایت)HujiBot (بحث | مشارکت‌ها)کوچک کردن تصویر غیر آزاد (وظیفه ۲۴)
‏۱۳ نوامبر ۲۰۱۴، ساعت ۱۷:۳۹فاقد بندانگشتی۳۰۰ در ۳۳۹ (۱۱۰ کیلوبایت)KamalPF (بحث | مشارکت‌ها){{دلیل استفاده اثر غیر آزاد |توضیحات = جلد بازی سریوس سم |منبع = ویکی‌پدیای انگلیسی |م...

صفحهٔ زیر از این تصویر استفاده می‌کند: