پرونده:Sale khoon album-Cover.jpg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

Sale_khoon_album-Cover.jpg(۳۵۷ × ۲۷۹ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۲۴ کیلوبایت، نوع MIME پرونده: image/jpeg)

شرح[ویرایش]

دلیل استفاده از اثر غیرآزاد جلد آلبوم غیر آزاد برای مقالهٔ سال خون (آلبوم).
توضیحات

این جلد آلبوم سال خون (آلبوم) است. حق تکثیر این جلد آلبوم متعلق است به ناشر آن یا گرافیست(ها)یی که آن را ایجاد کرده‌اند.

منبع

sharrmusic.blogspot.com

مقاله

سال خون (آلبوم)

میزان استفاده

تمام تصویر: به خاطر این که این تصویر متعلق به جلد یک آلبوم است و در بسته‌بندی آن اثر به کار می‌رود، تمام تصویر لازم است تا بتوان محصول را شناساند و به درستی مفهوم را انتقال داد به شکلی که تصویر نادرستی جلوه داده نشود.

کیفیت پایین؟

این کپی از تصویر دارای وضوح کافی برای شناسایی اثر است اما وضوحش از جلد اصلی آلبوم کمتر است. کپی‌هایی که از این نسخه تهیه شوند وضوحی کمتر از جلد اصلی خواهند داشت و برای تکثیر بدون اجازهٔ اثر یا سایر مقاصدی که مخل اهداف اقتصادی اثر اصلی هستند مناسب نخواهند بود.

کاربرد

جعبه اطلاعات بالای مقاله. این تصویر برای شناساندن موضوع مقاله‌ای به کار می‌رود که به نقد اثری می‌پردازد که اثر بر روی جلدش به کار گرفته شده است. استفاده از این اثر تاثیر قابل توجهی در درک کاربران از مقاله می‌گذارد، به شکلی که تنها با استفاده از کلمات ممکن نیست. تصویر در جعبه اطلاعاتی که در بالای مقالهٔ مربوط به این اثر قرار دارد به کار گرفته می‌شود تا بارزترین تصویری که با این اثر مرتبط است به نمایش در آید و به کاربر کمک کند که به سرعت اثر را شناسایی کند و متوجه شود که چیزی که دنبالش بوده را یافته است. کاربرد برای این منظور، در رقابت با اهداف اثر اصلی به ویژه از جهت ارائهٔ طرح‌های گرافیکی توسط هنرمند نخواهد بود و مخل بازاریابی این اثر نخواهد شد.

محتوای آزاد جایگزین؟

به عنوان یک جلد آلبوم موسیقی، این تصویر قابل جایگزینی با اثر آزاد نیست؛ هر تصویر دیگری که این اثر را معرفی کند هم دارای حق تکثیر خواهد بود و آثار آزادی که متعلق به بسته‌بندی اصلی اثر نباشند، برای شناسایی یا تفسیر اثر کافی نخواهند بود.

اطلاعات بیشتر

استفاده از این جلد آلبوم به شکلی که در بالا توضیح داده شد، در تطابق با سیاست محتوای غیر آزاد و قانون استفاده منصفانه ایالات متحده است.


اجازه‌نامه[ویرایش]

تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۱۷ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۰۰:۳۱تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۱۷ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۰۰:۳۱۳۵۷ در ۲۷۹ (۲۴ کیلوبایت)HujiBot (بحث | مشارکت‌ها)کوچک کردن تصویر غیر آزاد (وظیفه ۲۴)
‏۲۸ اکتبر ۲۰۱۰، ساعت ۱۳:۳۵فاقد بندانگشتی۱٬۶۰۰ در ۱٬۲۵۱ (۳۵۸ کیلوبایت)Irazfan (بحث | مشارکت‌ها){{اطلاعات |توضیحات = |منبع = sharrmusic.blogspot.com |تاریخ = |پدیدآور = |اجازه_نامه = {{جلد آلبوم}} |دیگر_نسخه‌ها = }}

صفحهٔ زیر از این تصویر استفاده می‌کند: