پرونده:Pink Floyd - all members.jpg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

Pink_Floyd_-_all_members.jpg(۳۲۷ × ۳۰۴ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۲۲ کیلوبایت، نوع MIME پرونده: image/jpeg)

دلیل استفاده از اثر غیرآزاد برای مقالهٔ پینک فلوید.
توضیحات

عکسی از تمام اعضای مهم پینک فلوید، گیلمور (نشسته)، میسن، برت، واترز، رایت.

منبع

www.pinkfloyd.org

مقاله

پینک فلوید

میزان استفاده

نمایش تمام تصویر برای رساندن منظور صحیح و بودن تمام اعضا در کادر نیاز است.

کیفیت پایین؟

کیفیت عکس بسیار از نسخه اصلی آن پایین‌تر است.

کاربرد

این تصویر، عکس مهمی از تمام پنج عضو گروه پینک فلوید است که موضوع مقاله می‌باشد. اهمیت عکس آن‌است که اجازه می‌دهد بیننده تمام اعضا را در یک تصویر بشناسد. این عکس یکی از تنها سه عکسی است که در چند هفته حضور گیلمور و برت در کنار یکدیگر در گروه گرفته شده است.(دسامبر 1967 تا ژانویه 1968)

محتوای آزاد جایگزین؟

این عکس یکی از معدود عکس‌هایی است که هر پنج عضو گروه را کنار یکدیگر نشان می‌دهد. جایگزینی آزاد برای این عکس در دسترس نیست و عکس‌های آزاد 3 یا 4 نفر از اعضا را در کنار یکدیگر نشان می‌دهند. تنها تصاویری که هر پنج عضو گروه را نشان می‌دهند توسط یک عکاس برداشته شده و حقوق معنوی تمام آن‌ها مربوط به اوست. اکنون امکان تهیه تصویری آزاد از تمام پنج عضو گروه نیست زیرا دو نفر از آن‌ها درگذشته‌اند. به علاوه، تصاویر آزاد مربوط به زمانی بعدتر در دهه 1070 میلادی یا پس از آن هستند و برای نمایش هر پنج عضو نیاز است عکسی از سال‌های 1967 تا 1968 در مقاله به نمایش در آید.

اطلاعات بیشتر

حقوق این تصویر طبق قوانین کپی‌رایت ایالات متحده برای نگارنده آن محفوظ بوده و استفاده منصفانه از آن متضمن رعایت شرایط زیر است.

اجازه‌نامه[ویرایش]

تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۱۶ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۳۵تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۱۶ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۳۵۳۲۷ در ۳۰۴ (۲۲ کیلوبایت)HujiBot (بحث | مشارکت‌ها)کوچک کردن تصویر غیر آزاد (وظیفه ۲۴)
‏۲۳ اکتبر ۲۰۱۴، ساعت ۱۵:۲۰فاقد بندانگشتی۳۸۵ در ۳۵۸ (۲۶ کیلوبایت)KamalPF (بحث | مشارکت‌ها){{دلیل استفاده اثر غیر آزاد |توضیحات = عکسی از تمام اعضای مهم پینک فلوید، گیلمور (نشسته)، میسن، برت، واترز، رایت. |منبع = [www.pinkfloyd.org]...

صفحهٔ زیر از این تصویر استفاده می‌کند: