پرونده:Pelikan-Logo.svg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

پروندهٔ اصلی(پروندهٔ اس‌وی‌جی، با ابعاد ۵۷۹ × ۱۲۵ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۱۴ کیلوبایت)

شرح[ویرایش]

دلیل استفاده از اثر غیرآزاد برای مقالهٔ پلیکان (شرکت).
توضیحات

این نشان‌واره متعلق به متعلق به برای پلیکان (شرکت).

منبع

نشان‌واره از وبگاه http://www.pelikan.com/ گرفته شده. http://de.wikipedia.org/wiki/Datei:Pelikan-Logo.svg

مقاله

پلیکان (شرکت)

میزان استفاده

کل نشان‌واره استفاده شده‌است تا معنا منتقل شود و از هرگونه خدشه‌دار کردن یا ارائهٔ نادرست از تصویر مورد نظر جلوگیری شود.

کیفیت پایین؟
کاربرد

از این تصویر در جعبهٔ اطلاعات بالای مقاله استفاده می‌شود پلیکان (شرکت)، که یک موضوع مورد نیاز عموم است. اهمیت نشان‌واره در این است که به خواننده کمک می‌کند سازمان را شناسایی کند، و خوانندگان را مطمئن سازد که به مقالهٔ مورد نظرشان در زمینهٔ نقد و بیان دیدگاه دربارهٔ آن سازمان دست یافته‌اند، و نیز نمانام مورد نظر سازمان را آنچنان که در پیام نمانام آمده معرفی کند به گونه‌ای که واژه‌ها به تنهایی نمی‌توانند انجام دهند.

محتوای آزاد جایگزین؟

از آن‌جایی که این یک نشان‌وارهٔ ناآزاد است می‌توان تقریباً با اطمینان گفت که جایگزین آزادی برای آن وجود ندارد. هر جایگزینی که اثر اشتقاقی نباشد نمی‌تواند معنای مورد نظر را منتقل کند و تصویر را خدشه‌دار یا نادرست جلوه خواهد داد یا نمی‌تواند برای مقصودش در شناسایی و نقد به کار رود.

اجازه‌نامه[ویرایش]

تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۱۴ مارس ۲۰۱۳، ساعت ۰۳:۲۸تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۱۴ مارس ۲۰۱۳، ساعت ۰۳:۲۸۵۷۹ در ۱۲۵ (۱۴ کیلوبایت)Dalba (بحث | مشارکت‌ها){{logo fur <!-- REQUIRED --> |Article = پلیکان (شرکت) |Use = Infobox <!-- HIGHLY RECOMMENDED --> |Source = http://de.wikipedia.org/wiki/Datei:Pelikan-Logo.svg <!-- ADDITIONAL INFORMATION --> |Used for ...

صفحهٔ زیر از این تصویر استفاده می‌کند:

فراداده