هربار

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از هربار (ترانه))
«هربار»
Image of Britney Spears. She is sitting in a giant purple flower wearing a dress in the same style. In the middle of the image, the words "Britney Spears" are written in green capital and small letters. Below them, the word "Everytime" is written in purple italics.
تک‌آهنگ بریتنی اسپیرز
از آلبوم داخل محدوده
بی-ساید«Don't Hang Up»
تاریخ پخش۱۰ مه ۲۰۰۴ (۲۰۰۴-0۵-۱۰)
تاریخ ضبطنوامبر ۲۰۰۲
استودیوBattery Studios, نیویورک، ایالت نیویورک[۱]
ژانرموسیقی پاپ
زمان۳:۵۰
ناشرجایو رکوردز
ترانه‌نویس(ها)
تهیه‌کننده(ها)گای سیگس‌ورث
گاه‌نگاری تک‌آهنگ‌های بریتنی اسپیرز
«سمی»
(۲۰۰۴)
«هربار»
(۲۰۰۴)
«تکان‌دهنده»
(۲۰۰۴)
موزیک ویدئو
"Everytime" در یوتیوب

«هربار» (به انگلیسی: Everytime) نام آهنگی از خواننده و آهنگ‌ساز پاپ آمریکایی بریتنی اسپیرز است که به عنوان سومین تک آهنگ از چهارمین آلبوم استودیویی اش به نام داخل محدوده در تاریخ ۱۷ می ۲۰۰۴ به فرمت دیجیتال دانلود به بازار عرضه شد. بریتنی پس از جدایی اش از نامزد سابقش جاستین تیمبرلیک برای مدت کوتاهی با دوستش انت انتاری زندگی کرد و به همراه وی این ترانه را سرودند. متن این ترانه در مورد صدمه دیدن از رابطه عاشقانه است. این ترانه مقام اول را در کشورهای مجارستان، ایرلند، استرالیا و بریتانیا بدست آورد. بریتنی این ترانه را به‌طور زنده در برای شنبه شب زنده! و بهترین‌های پاپ اجرا کرد. بعدها گلن هانسارد و جکی اوانچو این ترانه را بازخوانی کردند.

منابع[ویرایش]

مشارکت‌کنندگان ویکی‌پدیا. «Everytime». در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی، بازبینی‌شده در ۶ سپتامبر ۲۰۱۱.

  1. "Clairol herbal essences is proud to present Britney Spears exclusive CD sampler, Everytime — song, music". Faqs.org. April 26, 2003. Retrieved December 30, 2011.[پیوند مرده]