شانس، عشق، تصادف

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
شانس، عشق، تصادف
کارگردانآرش معیریان
تهیه‌کنندهعبدالله علیخانی
حسین فرح‌بخش
نویسندهاصغر نعیمی
بازیگرانمحمدرضا شریفی‌نیا
بهنوش طباطبایی
سحر قریشی
سیروس گرجستانی
آزیتا ترکاشوند
امید علومی
نادر سلیمانی
حمید عسکری
محمود جهان
‌پارسیا شکوری
هومن الماسی
‌محمدرضا شیرخانلو
موسیقیحامد تهرانی علوی
فیلم‌بردارفرج حیدری
تدوین‌گرمستانه مهاجر
توزیع‌کنندهپویا فیلم
تاریخ‌های انتشار
۱۷ دی ۱۳۹۳
مدت زمان
۷۷ دقیقه
کشورایران
زبانفارسی
فروش گیشه۷۸۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان

شانس، عشق، تصادف فیلمی به کارگردانی آرش معیریان و نویسندگی اصغر نعیمی محصول سال ۱۳۹۳ است.

بازیگران[ویرایش]

خلاصه داستان[ویرایش]

جلال شریفی پدر مینو مرد متمولی است که با ناهید که چشم طمع به ثروت شریفی دارد ازدواج موقت کرده و قرار است بعد از رضایت دخترش مینو به ازدواج دائم تبدیل کند اما مینو مخالف ازدواج پدرش با ناهید است شریفی به همراه ناهید و مینو در ویلای خود در شمال مستقر می‌شوند که در نزدیکی همان محل اردوی تفریحی آموزشی برای بچه‌های بهزیستی تشکیل شده سرپرستی اردو به عهده جوانی است به نام حمید. مینو دلباخته حمید می‌شود ناهید که نگران از دست رفتن ازدواج و اموال شریفی است برادرش را به ویلای شمال دعوت می‌کند و او را به دروغ مهندسی موفق در آمریکا معرفی می‌کند و از او می‌خواهد دل مینو را بدست آورده و با او ازدواج کند اما مینو به او بی محلی کرده و به حمید علاقه نشان می‌دهد ناهید و برادرش نقشه ای می‌کشند و با آتش زدن چادر بچه‌های بهزیستی قصد دارند حمید را از چشم مینو و پدرش بیندازند بچه‌ها متوجه نقشه آنها می‌شود و نجات پیدا می‌کنند. در انتها پدر مینو متوجه شرارت ناهید و برادرش می‌شود و آنها را بدست پلیس می‌سپارد و با ازدواج مینو و حمید موافقت می‌کند

منابع[ویرایش]

  • «شانس، عشق، تصادف». سوره‌سینما. دریافت‌شده در ۲۷ مه ۲۰۱۵.
  • «لیست کامل عوامل فیلم شانس، عشق، تصادف». سوره‌سینما. دریافت‌شده در ۲۷ مه ۲۰۱۵.
  • https://web.archive.org/web/20150528052807/http://khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=897706. بایگانی‌شده از اصلی در ۲۸ مه ۲۰۱۵. پارامتر |عنوان= یا |title= ناموجود یا خالی (کمک)
  • https://web.archive.org/web/20150615083813/http://www.sabanewspaper.com/news_textview.php?id=1223. بایگانی‌شده از اصلی در ۱۵ ژوئن ۲۰۱۵. پارامتر |عنوان= یا |title= ناموجود یا خالی (کمک)