سان‌ها ون

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
Kwon Sun-Hwa (Sun)
권선화/權善華
شخصیت لاست

یونجین کیم در نقش Sun
نخستین حضور"آزمایشی (لاست)"
آخرین حضور"The End"
پدیدآور
ایفاگریونجین کیم
Sophie Kim (child)
Centric
episode(s)
"خانه خورشید متصاعد"
"Exodus, Part 1"
"...And Found"
"The Whole Truth"
"The Glass Ballerina"
"D.O.C."
"Ji Yeon"
"There's No Place Like Home, Part, 1 & 3"
"This Place is Death"
"LA X, Parts 1 & 2"
"The Package"
"The Last Recruit"
"The End"
اطلاعاتِ درون‌داستانی
نام کاملSun-Hwa Kwon
گونهانسان
جنسیتموئث
پیشهارثess و زن خانه‌دار
همسرجین‌سو ون
فرزندJi Yeon Kwon
خویشاوندانWoo-Jung Paik (پدر)
ملیتSouth Korean
Former
residence
سئول، کره جنوبی
سان‌ها ون
هانگول
백선화
هانجا
白善華
لاتین‌نویسی اصلاح‌شدهBaek Seon-Hwa
مک‌کیون–ریشاورPaik Sŏn-Hwa

سان‌ها کوان (به انگلیسی: Sun-Hwa Kwon) نام شخصیت داستانی مجموعه تلویزیونی گمشدگان محصول کانال ای بی سی آمریکا می‌باشد. ایفاگر این شخصیت یونجین کیم می‌باشد. او متولد کره می‌باشد و همسر جین‌سو ون می‌باشد.[۱]

تا اواخر فصل اول او از ارتباط برقرار کردن با بقیه به دلیل ترس از عصبانیت جین، خودداری می‌کند، اما پس از درگیری جین با مایکل، پنهانی به جنگل می‌رود و دلیل سوء تفاهم را به او می‌گوید. پس از سوختن کلک مایکل در آتش و درگیری دوباره بین مایکل و جین، دیگر طاقت پنهانکاری نمی‌آورد و با فریاد از مایکل می‌خواهد که او را رها کند و می‌گوید آتش زدن کلک کار جین نبوده. او قبل از سفر به جین خیانت کرده (که پسر یک هتلدار، خواستگار سابق و کسی است که زبان انگلیسی را به او آموخته)، اما در جزیره شاهد تغییر شخصیت همسرش است. او در جزیره باردار می‌شود و پس از اینکه جولیت با استفاده از سونوگرافی به او می‌گوید که بچه جین است، خوشحال می‌شود. در فلاش بک‌ها مشخص می‌شود که همسر او نابارور بوده.

او سرانجام بچه اش را به دنیا می‌آورد. اما او را پیش مادرش می‌گذارد و به دنبال جین به جزیره برمیگردد. سان جین را پیدا می‌کند و آنها همراه جک، سعید، کیت، هارلی و فرانک لاپیدوس تصمیم می‌گیرند با زیر دریایی جزیره را ترک کنند اما او و جین توسط موج انفجار بمب دود سیاه می‌میرند.

جستارهای وابسته[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. Similar to the Chinese and the Japanese, the naming convention in the Korean naming system is to place the family name first in the person's name. Korean women also keep their surnames after marriage; therefore, Sun's Korean name would be Paik Sun-Hwa.