بیمه پارسیان

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
بیمه پارسیان
نوعسهام عام
بنا نهاده۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۲
دفتر مرکزیتهران
مدیر عامل اجراییهادی اويار حسين
رئیس هیئت مدیرهکورش پرويزيان
مالکبانک پارسیان
وبگاه

بیمه پارسیان یکی از شرکت‌های بیمه خصوصی در ایران است. وابسته به بانک پارسیان می‌باشد از ابتدا فقط برای کارکنان بانک پارسیان خدمات ارائه می‌داند اما اکنون برای عموم می‌باشد این شرکت از تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۲ آغاز به فعالیت کرده‌است.

شرکت بیمه پارسیان (سهامی عام) براساس قانون تأسیس موسسات بیمه غیردولتی و طی مجوزشماره ۵۲۰۰ بیمه مرکزی ایران در عرصه بیمه کشور آغاز به کار نموده‌است. سرمایه شرکت درحال حاضر چهار هزار میلیاردریال می‌باشد و از لحاظ سهم بازاربیمه‌های خصوصی، بزرگترین بیمه خصوصی ایران محسوب می‌گردد.

دارای بیش از ۷۰ شعبه و ۲۵۰۰ نماینده جنرال در سطح کشور ایران می‌باشد

عمده‌ترین سهامداران شرکت بیمه پارسیان عبارتند از :بانک پارسیان، لیزینگ پارسیان، شرکت سرمایه‌گذاری تدبیر، صبا تأمین پارسیان، گروه مالی بانک پارسیان.[۱][۲] برند بیمه پارسیان در سال ۱۳۹۲ در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد.[۳]

خدمات بیمه پارسیان[ویرایش]

بیمه درمان تکمیلی پارسیان[ویرایش]

شرکت بیمه پارسیان، بیمه تکمیلی را به صورت گروهی صادر می‌کند و شرکت‌ها و سازمان‌ها این بیمه نامه را بر اساس توافق طرفین با تعهدات متفاوت ارائه می‌کند.

بیمه شخص ثالث پارسیان[ویرایش]

بیمه شخص ثالث در بین رشته‌های مختلف بیمه ای در شرکت بیمه پارسیان دارای بیشترین تعداد بیمه نامه بوده و بخش بزرگی از پرتفوی بیمه ای این شرکت را بیمه ثالث پارسیان به خود اختصاص داده‌است.

بیمه بدنه پارسیان[ویرایش]

بیمه بدنه پارسیان یکی از کاملترین و ارزان‌ترین بیمه نامه‌های بدنه در بین شرکت‌های بیمه است که پوشش‌هایی از قبیل حادثه، آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار و سرقت کلی خودرو و پوشش‌های اضافی مثل سرقت در جای قطعات، ایاب و ذهاب، شکست شیشه، نوسانات قیمت، بلایای طبیعی، حذف فرانشیز و …. . در زمان خرید بیمه بدنه پارسیان این شرکت تخفیفات مختلفی را به بیمه گذاران خود ارائه می‌دهد؛ و از این رو بیمه بدنه پارسیان یکی از مناسب‌ترن بیمه نامه‌ها در بین شرکت‌های بیمه مختلف می‌باشد.

بیمه عمر و سرمایه‌گذاری پارسیان[ویرایش]

شرکت بیمه پارسیان، بیمه نامه‌های عمر را در طرح‌ها و انواع مختلف ارائه می‌کند و بیمه گذاران می‌توانند به انتخاب خود یکی از طرح‌های بیمه عمر این شرکت را انتخاب و خریداری نمایند.

منابع[ویرایش]

  1. «شرکت بیمه پارسیان». وب‌سایت شرکت بیمه پارسیان. بایگانی‌شده از اصلی در ۱۱ آوریل ۲۰۱۱. دریافت‌شده در ۵ فروردین ۱۳۹۰.
  2. «بیمه پارسیان». وب‌سایت بیمه مرکزی. بایگانی‌شده از اصلی در ۱۱ اکتبر ۲۰۱۱. دریافت‌شده در ۵ فروردین ۱۳۹۰.
  3. «برندهای ارزشمند ایران معرفی شدند». خبرآنلاین. ۲۱ دی ۱۳۹۳. دریافت‌شده در ۷ مرداد ۱۳۹۴.
  1. بیمه شخص ثالث پارسیان
  2. سایت بیمه پارسیان تبریز بایگانی‌شده در ۲۰۲۰-۱۰-۲۴ توسط Wayback Machine

پیوند به بیرون[ویرایش]