بهمن محمدی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
بهمن محمدی
نماینده مجلس شورای اسلامی
دوره های هفتم و هشتم
دوره مسئولیت
۱۳۸۲ – ۱۳۹۰
پس ازاسدالله کیان ارثی
پیش ازمحمدعلی اسفنانی
حوزه انتخاباتیحوزه انتخابیه شهرستان های فریدن، فریدون‌شهر و چادگان
اکثریت۳۱٫۷۴۱ (۴۰/۵۵٪) دوره هفتم
۲۱٫۲۸۰ (۲۷/۳۹٪) دوره هشتم
اطلاعات شخصی
زاده۱۳۳۶
فریدن
ملیت ایران
حزب سیاسیجبهه متحد اصولگرایان
اقامتگاهتهران
محل تحصیللیسانس مدیریت بازرگانی
پیشهسیاستمدار

بهمن محمدی (زادهٔ ۱۳۳۶ در فریدن) نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در دورهٔ هشتم مجلس شورای اسلامی بوده‌است.[۱] وی پیش‌تر در دورهٔ هفتم نیز عضو این مجلس بود.

مجلس شورای اسلامی[ویرایش]

بهمن محمدی نخستین بار درسال ۱۳۸۲ برای انتخابات مجلس هفتم در حوزه انتخابیه فریدن، فریدون‌شهر و چادگان کاندید شد و با اخذ ۳۱٫۷۴۱ رای معادل ۴۰/۵۵ درصد از کل آرای ماخوذه به مجلس شورای اسلامی راه یافت و به عضویت کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درآمد.[۲] وی در سال ۱۳۸۶ برای انتخابات دوره هشتم مجلس نیز کاندید شد و توانست با اکثریت آرا و اخذ ۲۱۲۸۰ رای از مجموع آرای حوزه انتخابیه برای دومین بار به مجلس راه یابد.[۳] محمدی در دوره نمایندگی خود جزو ۱۰۰ نفر از نمایندگانی بود که از محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین ایران به دلیل انتصاب محمود رضا خاوری به عنوان مدیرعامل بانک ملی تشکر کردند. [نیازمند منبع]

جستارهای وابسته[ویرایش]

پانویس[ویرایش]

  1. «فهرست نمایندگان دورهٔ هشتم مجلس شورای اسلامی». وبگاه مجلس شورای اسلامی. بایگانی‌شده از اصلی (پی‌دی‌اف) در ۸ مارس ۲۰۱۶. دریافت‌شده در ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۳.
  2. www.parliran.ir[پیوند مرده]
  3. «بهمن محمدی | نماینده | دوره هشتم - مجلس شورای اسلامی». بایگانی‌شده از اصلی در ۲۸ اكتبر ۲۰۲۰. دریافت‌شده در ۱۳ فوریه ۲۰۲۱. تاریخ وارد شده در |archive-date= را بررسی کنید (کمک)