بحث الگو:پیشنهاد حذف

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

تغییرات واژگانی[ویرایش]

تغییر «رای‌گیری» به «پیشنهاد» باعث قطع پیوندها به صفحهٔ مربوط شده بود. مخالفتی با این تغییر ندارم ولی تا زمانی که تمام صفحات جابه‌جا نشده‌اند این الگو نباید تغییر کند چرا که این الگو مخاطب مقاله را برای نظر دادن به زیرصفحهٔ مربوط می‌آورد. --شروین افشار ۰۰:۲۸، ۲۲ اوت ۲۰۰۷ (UTC)

تمام زیرصفحه‌های نظرخواهی که در حال حاضر بایگانی نشده‌اند باید نامشان عوض شود. اگر وسواسی بخواهیم عمل کنیم باید تمام اینها هم تغییر نام داده شوند. --شروین افشار ۰۰:۴۱، ۲۲ اوت ۲۰۰۷ (UTC)

من تمام مواردی که در حال حاضر در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف بودند (و دیدم) را منتقل کردم! کدام موارد (مقالات) با این برچسب مانده‌اند که من صفحهٔ رای‌گیری را نظرخواهی نکردم؟ Raamin ب ۰۰:۴۷، ۲۲ اوت ۲۰۰۷ (UTC)
کل مواردی که الگو استفاده شده اینهاست. Raamin ب ۰۰:۵۰، ۲۲ اوت ۲۰۰۷ (UTC)
یک مورد بود که تقصیرش هم گردن خودم بود ویکی‌پدیا:رای‌گیری برای حذف/جهاد مجازی. --شروین افشار ۰۰:۵۵، ۲۲ اوت ۲۰۰۷ (UTC)
آقای افشار؛ البته این بحث هم هست. Raamin ب ۰۰:۵۷، ۲۲ اوت ۲۰۰۷ (UTC)

خراب است[ویرایش]

این الگو خراب است و اما به دلیل قفل شدگی نمی توان آن را درست کرد. اصلاح آن کار راحتی است و می توان کد پیشنهاد حذف۲ را به آن کپی نمود.Payamy ‏۳۰ ژانویهٔ ۲۰۱۰، ساعت ۰۲:۰۶ (UTC)[پاسخ]

من از محافظت درش اوردم. خواستید اصلاحش کنید.--♦ بهزاد مدرس ♦ ب ‏۳۰ ژانویهٔ ۲۰۱۰، ساعت ۰۲:۰۷ (UTC)[پاسخ]
ممنون لطفا الگو:پیشنهاد حذف۲ را هم باز کنید.Payamy ‏۳۰ ژانویهٔ ۲۰۱۰، ساعت ۰۳:۰۲ (UTC)[پاسخ]
✓ --♦ بهزاد مدرس ♦ ب ‏۳۰ ژانویهٔ ۲۰۱۰، ساعت ۰۳:۲۵ (UTC)[پاسخ]
درستشان کردم. پیشنهاد می کنم دو الگوی الگو:پیشنهاد حذف و الگو:پیشنهاد حذف آ را دوباره محافظت کنید چون ظاهرا قبلا سر تغییر دادن آنها دعوا بوده است و حالا هم ممکن است برخی بخواهند آنها را عوض کنند. (الگوی پیشنهاد حذف 2 دیگر مهم نیست چون فقط یک تغغیر مسیر شده است)Payamy ‏۳۰ ژانویهٔ ۲۰۱۰، ساعت ۰۳:۳۳ (UTC)[پاسخ]