بایبل بلک

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
بایبل بلک
جلد انگلیسی بازی بایبل بلک
جلد انگلیسی بازی بایبل بلک
バイブルブラック
(‏Baiburuburakku‏)
ژانرهنتای، درام، وحشت، ماوراءالطبیعه، فوتاناری
مجموعه تلویزیونی : اووی‌ای
کارگردانشو هانبو
استودیواستودیو میلکی
صاحب امتیازکیتی مدیا
پخش اصلی۲۱ ژوئیه ۲۰۰۱ – ۲۵ ژوئن ۲۰۰۳
قسمت‌ها۶
مجموعه تلویزیونی : مبدأ
کارگردانهاموئو
استودیواستودیو میلکی
صاحب امتیازکیتی مدیا
پخش اصلی۲۵ مه ۲۰۰۲ – ۲۵ اوت ۲۰۰۲
قسمت‌ها۲
مجموعه تلویزیونی : پیمان جدید
کارگردانهاموئو
استودیواستودیو میلکی
صاحب امتیازکیتی مدیا
پخش اصلی۲۵ آوریل ۲۰۰۴ – ۲۵ دسامبر ۲۰۰۷
قسمت‌ها۶
مجموعه تلویزیونی : اونلی
کارگردانهاموئو
استودیواستودیو میلکی
صاحب امتیازکیتی مدیا
پخش اصلی۲۵ ژوئیه ۲۰۰۵ – ۲۵ آوریل ۲۰۰۶
قسمت‌ها۳
نشان درگاه درگاه انیمه و مانگا

بایبل بلک یا کتاب مقدس سیاه (به ژاپنی: バイブルブラック Baiburu Burakku) یک بازی ویدئویی در سبک اروتیک که برای مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. این بازی توسط اکتیوسافت ساخته شده، و کیتی مدیا آن را در ۱۴ ژوئیه ۲۰۰۰ منتشر کرده‌است.[۱] استودیو میلکی این بازی ویدئویی را تبدیل به چندین مجموعه هنتای اووی‌ای نمود. اولین بخش، به سادگی بایبل بلک نام گرفت که شامل ۶ قسمت از صحنه‌های بیشماری از بازی ویدئویی آن بود. در سال بعد، یک اُوی‌اِی دو قسمتی با نام مبدأ منتشر شد که به عنوان نسخه پیش‌درآمد و قبل از اتفاقات اولین بخش یعنی بایبل بلک به حساب می‌آمد. در آوریل ۲۰۰۴، استودیو میلکی دنباله این سری را با نام پیمان جدید تولید کرد، که دنباله همان شخصیت‌ها بعد از ده سال از اولین نسخه اتفاق می‌افتاد.

شخصیت‌ها[ویرایش]

  • میناسه تاکی (به ژاپنی: 水無瀬 多喜 Minase Taki) شخصیت اصلی داستان یک پسر دبیرستانی که به طور اتفاقی یک کتاب جادوی سیاه (به نام بایبل بلک) را در زیر زمین مدرسه پیدا می‌کند.
  • ایماری کورومی (به ژاپنی: 伊万里 胡桃 Imari Kurumi) یکی از شخصیت‌های اصلی سری بایبل بلک است. او بهترین دوست و همبازی کودکی میناسه است که بسیار به او اهمیت می‌دهد.
  • تاکاشیرو هیروکو (به ژاپنی: 高城 寛子 Takashiro Hiroko) یک معلم هنر است و مسئول انجمن هنری است که میناسه و ایماری هر دو، عضو آن هستند. او تنها بازمانده از تشریفاتی که بیست سال پیش در زیرزمین مدرسه برگزار شده بود. هیروکو خود را مقصر رخ دادهای پیش آمده در آن روز می‌داند و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از رخ دادن دوباره آن می‌کند.
  • شیراکی ریکا (به ژاپنی: 白木 里香 Shiraki Rika) مسئول انجمن دانش آموزان است، شیراکی در میان پسرها طرفداران زیادی دارد و او عاشق میناسه است.
  • سائکی کائوری (به ژاپنی: 佐伯 香織 Saeki Kaori) یکی از همکلاسی های میناسه، دختری زیبا و باهوش که از جادوی سیاه چیزهای زیادی می‌داند. او بعد از اینکه متوجه شد میناسه کتاب جادو را در اختیار دارد به او علاقه‌مند شد.
  • کیتامی ریکو (به ژاپنی: 北見 麗華 Kitami Reika) پرستار مدرسه و شخصیت اصلی منفی داستان.[۲]

منابع[ویرایش]

  1. "Bible Black -La noche de walpurgis-" (به انگلیسی). getchu. Retrieved August 17, 2015.
  2. "Bible Black (H-Game)" (به انگلیسی). animecharactersdatabase. Retrieved August 17, 2015.

پیوند به بیرون[ویرایش]