الگو:هبک-۳ب

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از الگو:Uw-3rr)
آیکون توقف

تاریخچهٔ ویرایشی اخیر شما نشان می‌دهد که درگیر یک جنگ ویرایشی هستید؛ به این معنی که به‌طور مکرر محتوا را به آنچه از نظر خودتان درست است، برمی‌گردانید؛ در حالی که متوجه مخالفت ویرایشگران دیگر با آن محتوا شده‌اید. برای حل این اختلاف محتوایی، لطفاً هنگامی که ویرایش شما خنثی شد، ویرایش‌های دیگران را خنثی نکنید و تغییر ندهید. به‌جای خنثی‌سازی، لطفاً از صفحهٔ بحث مقاله به‌منظور تلاش برای دستیابی نسخه‌ای که مورد اجماع کاربران باشد، استفاده کنید. بهترین کار در این مرحله گفتگو است، و نه جنگ ویرایشی؛ در مورد چگونگی انجام این کار بیشتر بخوانید. اگر گفتگوها به بن‌بست رسید، آنگاه می‌توانید در تابلوی اعلانات حل اختلاف درخواست کمک برای حل اختلاف دهید. در برخی موارد، ممکن است بخواهید درخواست محافظت صفحه به‌صورت موقت را بدهید.

درگیر شدن در جنگ ویرایشی ممکن است به قطع دسترسی ویرایشی شما بیانجامد—به‌ویژه در صورتی که قاعدهٔ سه‌برگردان را نقض کنید؛ این قانون ویرایشگران را از انجام بیش از ۳ برگردان در یک بازهٔ زمانی ۲۴ ساعته منع کرده است. خنثی کردن ویرایش یک کاربر دیگر—چه به‌طور کامل و چه بخشی از آن، چه با محتوای یکسان و چه با محتوای متفاوت در هر خنثی‌سازی—به‌عنوان یک خنثی‌سازی محاسبه می‌شود. همچنین در نظر داشته‌باشید که اگرچه نقض قاعدهٔ ۳ برگردان معمولاً منجر به قطع دسترسی می‌شود، اما در صورتی که رفتار شما نشانگر قصد شما برای ادامه‌دادن به خنثی‌سازی‌های مکرر باشد، همچنان ممکن است دسترسی ویرایشی شما تنها به‌خاطر درگیری در یک جنگ ویرایشی بسته شود—حتی اگر قاعدهٔ سه برگردان را نقض نکرده باشید.

توضیحات الگو[نمایش] [ویرایش] [تاریخچه] [پاکسازی]

استفاده:

{{جا:هبک-۳ب}}
{{جا:هبک-۳ب|مقاله}} ارجاعی به یک مقاله مشخص
{{جا:هبک-۳ب|مقاله|متن اضافه}} اضافه کردن یک متن دلخواه به انتهای الگو
  • این الگوی استاندارد شده، با رهنمودهای پروژه هشدار دادن به کاربران مطابقت دارد. شما می‌توانید در صفحه بحث پروژه هشدار به کاربران در مورد ظاهر و شکل این الگوها به گفتگو بپردازید (برای مثال درباره تصویری که در گوشه سمت راست قرار دارد).
  • اگر قصد دارید به کاربری هشدار دهید، لطفاً قبل از قرار دادن هر الگویی در صفحه بحث کاربر مورد نظر، به فهرست الگوهای پیامی مراجعه کنید. سعی کنید برای هدف خود بهترین الگو را انتخاب کنید. بدین ترتیب، کاربر مورد نظر کمتر سردرگم خواهد شد.
  • لطفا یادتان باشد که به جای {{هبک-۳ب}}، الگو را با استفاده از {{جا:هبک-۳ب}} جانشین کنید.
  • این الگو از یک تابع تجزیه‌گر استفاده می‌کند. برای گنجاندن جزئیات بیشتر در پیغامتان، می‌توانید مقاله و همچنین متن دلخواهی را در انتهای الگو اضافه کنید. اگر این مقاله یا متن اضافه حاوی علامت مساوی ("=") باشد، ممکن است باعث ایجاد اختلال در تابع تجزیه‌گر شود. برای حل این مشکل شما باید 1= را قبل از مقاله یا متن قرار دهید. (1= را به عنوان پیشوند مقاله یا متن قرار دهید)