الگو:حس-دلیل-آگاه‌سازی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از الگو:Db-reason-notice)

نامزدی حذف سریع برای [[:{{{1}}}]]

برچسب حذف سریع به مقالهٔ [[:{{{1}}}]] افزوده شده‌است و ممکن است این مقاله به دلیل‌های زیر حذف گردد:

{{{2}}}

بر پایهٔ معیارهای حذف سریع در هر زمانی امکان حذف مقاله‌هایی که مشمول هریک از این معیارها شوند، وجود دارد.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با [[:{{{1}}}|بازدید از صفحه]] و کلیک بر روی دکمهٔ «مخالفت با این حذف سریع»، با این نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما این امکان را می‌دهد تا توضیح دهید که چرا فکر می‌کنید این صفحه نباید حذف شود. با این حال، آگاه باشید که هرگاه یک صفحه برای حذف سریع برچسب بخورد، ممکن است بی‌درنگ حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، اما در افزودن اطلاعات بیشتر در راستای سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا درنگ نکنید. اگر صفحه حذف شده است، و تمایل دارید که محتوا برای ارجاع‌دهی بیشتر یا بهبود در آینده احیا شود، لطفاً با مدیری که صفحه را حذف کرده تماس بگیرید، یا اگر پیشتر این کار را انجام داده‌اید، درخواستی در اینجا قرار دهید.

توضیحات الگو[نمایش] [ویرایش] [تاریخچه] [پاکسازی]

This template is intended to be used to notify the creators of articles tagged for deletion under WP:CSD, if no particular criterion is identified, to include user-specified reasons.

Usage[ویرایش]

Place {{subst:db-reason-notice|page name|reason}} on the talk page of the user who created the article, or any user who edited it significantly or who you think ought to be notified. Replace page name with the exact name of the article you have tagged, as you would put the name in a link. Replace reason with the reasons for the speedy deletion.

Optionally, omit article wizard box if not good faith by user to be notified.

Options[ویرایش]