الگو:آگاه‌سازی حپ-اا بدون منبع

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

مشکل منبع نگاره با پرونده:{{{1}}}[ویرایش]

مشکل حق تکثیر پرونده
مشکل حق تکثیر پرونده

برای بارگذاری [[:پرونده:{{{1}}}]] از شما سپاسگزاریم.

این نگاره اثری است گرفته شده، در این حالت نگاره‌ای در دل نگاره‌ای دیگر است. برای نمونه عکس گرفته شده از یک تندیس، تصویر جلد یک مجله یا عکسی که صفحهٔ نمایش یک بازی یا یک فیلم گرفته می‌شود همگی از این دست اند. در هر یک از این موردها، باید حق معنوی خالق نسخهٔ اصل عکس و نسخهٔ اشتقاقی آن، در نظر گرفته شود.

اگر در صفحهٔ توضیح نگاره، گفته شود که چه کسی این نسخهٔ فرعی را ایجاد کرده ولی از خالق نسخهٔ اصل حرفی زده نشود، حق تکثیر نگاره روشن نمی‌شود. اگر شما نسخهٔ اصل به کار رفته در این نگاره را ایجاد نکرده‌اید، باید دارندهٔ حق مالکیت آن را مشخص کنید.

اگر شما کارهای فرعی دیگری را بارگذاری کرده‌اید، بررسی کنید ببینید که آیا منبع و مالک اصلی آن‌ها را مشخص کرده‌اید یا خیر. شما می‌توانید فهرست پرونده‌هایی را که بارگذاری کرده‌اید داشته باشید. با توجه به معیارهای حذف سریع، نگاره‌های بدون منبع یا بدون برچسب مناسب، یک هفته پس از خوردن برچسب، پاک خواهند شد. و اگر حق مالکیت نگاره به دست یک منبع غیر آزاد است، (با توجه به ویکی‌پدیا:استفاده منصفانه) آن نگاره پس از ۴۸ ساعت از برچسب خوردن پاک خواهد شد. اگر پرونده پیشتر حذف شده‌است، همچنان می‌توانید درخواست دهید تا پرونده حذف نشود و فرصت دوباره بخواهید تا مشکل را حل کنید. اگر هر مشکلی دارید لطفاً پرسش خود را در صفحهٔ پرسش‌های حق تکثیر رسانه مطرح کنید. سپاسگزاریم.


توضیحات الگو[نمایش] [ویرایش] [تاریخچه] [پاکسازی]

Usage[ویرایش]

Notify the uploader with: {{subst:di-dw no source-notice|1=PAGENAME}} ~~~~

See also[ویرایش]