آکادمی پزشکی اطفال آمریکا

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آکادمی پزشکی اطفال آمریکا
شعاروقف‌شده به سلامت کودکان
بنیان‌گذاری۱۹۳۰
گونهسازمان متخصصین
ستادایلینوی
کارمندان
۳۵۰
وبگاه
اخبار آکادمی پزشکی اطفال آمریکا
AAP News
بسامدماهانه
شمارگان۶۰٬۰۰۰
ناشرآکادمی پزشکی اطفال آمریکا
کشور ایالات متحده آمریکا
زبانانگلیسی
وبگاه
شاپا۱۰۷۳-۰۳۹۷

آکادمی پزشکی اطفال آمریکا (به انگلیسی: American Academy of Pediatrics، به اختصار AAP) در سال ۱۹۳۰ توسط ۳۵ متخصص اطفال برای کار روی استانداردهای سلامتی کودکان ایجاد گردید. این آکادمی در حال حاضر دارای ۶۰٬۰۰۰ عضو در بخش مراقبت اولیه و بخش‌های زیرمجموعه‌های آن‌ها را دارد. متخصصین امراض کودکان می‌توانند عضوی از این آکادمی شوند.

آکادمی پزشکی اطفال آمریکا در ایالت ایلینوی واقع است و دفتری نیز در واشینگتن دی‌سی دارد که با ۳۹۰ کارمند روی سلامت و امراض اطفال کار می‌کنند.

ساختار[ویرایش]

AAP توسط هیئت مدیره رهبری و عضویت به ۱۰ نقطه جغرافیایی تقسیم شده‌است، هر نقطه توسط یک عضو هیئت نمایندگی می‌شود.[۱] در نگاهی محلی‌تر، ۵۹ شعبه در داخل ایالات متحده و هفت شعبه در کانادا دارد.[۲]

تحصیلات[ویرایش]

آکادمی پزشکی اطفال آمریکا برنامه‌های تحصیلی ادامه‌دهنده را روی برای متخصصین اطفال دارد. آکادمی دارای تعدادی کمیته، بخش‌ها و کنسول‌ها می‌باشد که بخش خاصی از آموزش را در مورد امراض و پزشکی کودکان رهبری می‌کنند و بخش مخصوص را توسعه می‌دهد، دارد.

نشریه[ویرایش]

آکادمی پزشکی اطفال آمریکا با تهیه بیش از ۴۸۰ نشریه در بیش از ۱۴۰ کشور، بزرگ‌ترین ناشر در دنیا در زمینه امراض اطفال و پزشکی اطفال می‌باشد. اخبار AAP مجله رسمی آکادمی می‌باشد.

پانویس[ویرایش]

  1. AAP District Listing from AAP.org
  2. AAP Chapter Listing from AAP.org

منابع[ویرایش]

پیوند به بیرون[ویرایش]

وبگاه رسمی