آخرین میمزی (فیلم)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین میمزی
The Last Mimzy
پوستر فیلم آخرین میمزی ساختهٔ رابرت شی
کارگردانرابرت شی
تهیه‌کنندهمایکل فیلیپس
نویسندههنری کاتنر
بازیگرانکریس اونیل
تیموتی هاتون
کلم ورذی
نیکول مونیوز
موسیقیهاوارد شور
راجر واترز
فیلم‌بردارجی. مایکل مورو
توزیع‌کنندهنیو لاین سینما
تاریخ‌های انتشار
۲۳ مارس، ۲۰۰۷
مدت زمان
۹۶ دقیقه
کشور ایالات متحده آمریکا
زبانانگلیسی

آخرین میمزی (به انگلیسی: The Last Mimzy) نام فیلمی در ژانر سینمای علمی-تخیلی به کارگردانی رابرت شی است. فیلمنامهٔ فیلم بر اساس داستانی از ۱۹۴۳ یا نام Mimsy Were the Borogoves تنظیم شده‌است. از نکات قابل توجه فیلم، ایفای نقش برایان گرین[۱] (فیزیکدان مشهور) در فیلم، و شرکت راجر واترز (سابقاً از پینک فلوید) در ساخت موسیقی متن فیلم است.

داستان[ویرایش]

داستان به صورت یک فلشبک است که در آن آیندگان بشری جهت نجات ساختار آلودهٔ ژنی خود متوسل به فرستادن یک پیک به زمان‌های گذشته (سال ۲۰۰۷ در فیلم) جهت اخذ نمونه ژن غیر آلوده (و بازگرداندن نمونه ژن به زمان آینده) از یک کودک می‌کنند. پیک فرستاده شده یک ربات فوق العاده پیشرفته‌است که در جلد یک عروسک به شکل خرگوش قرار داده شده‌است.

نوح (به انگلیسی: noah) و اما (به انگلیسی: emma) دو خواهر و برادر هستند که در کنار ساحل دریا عروسک را می‌یابند و جذب خواص عجیب آن می‌گردند. اما سازمان‌های امنیتی آمریکا نیز از موضوع خبردار می‌شوند و...

منابع[ویرایش]

  1. «American Chronicle | New movie 'The Last Mimzy' is exciting family adventure into mysterious phenomena». بایگانی‌شده از روی نسخه اصلی در ۱۷ ژوئیه ۲۰۱۲. دریافت‌شده در ۱۷ ژوئیه ۲۰۱۲.

پیوند به بیرون[ویرایش]