نیک بیتمن

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
نیک بیتمن
نام هنگام تولدنیکولاس کوین استنلی یانگ-بیتمن
زادهٔ۱۸ نوامبر ۱۹۸۶ ‏(۳۷ سال)
برلینگتون، انتاریو، کانادا
اطلاعات مدلینگ
قد۱٫۹۳ متر (۶ فوت ۴ اینچ)
رنگ موقهوه‌ای
رنگ چشمقهوه‌ای

نیکولاس کوین استنلی «نیک» یانگ-بیتمن (متولد ۱۸ نوامبر ۱۹۸۶) مدل و بازیگر کانادایی است. بیتمن بیشتر به دلیل حضور گسترده خود در شبکه‌های اجتماعی معروف است. او در اینستاگرام و فیس بوک بیش از ۶میلیون دنبال کننده دارد.

زندگی‌نامه[ویرایش]

نیک بیتمن در برلینگتون، انتاریو به دنیا آمد. در ۴سالگی به تمرین کاراته پرداخت و نهایتاً در چندین مسابقه جوایز زیادی برد. او در ۲۰سالگی از دانشگاه کاپیلونو در ونکوور فارغ‌التحصیل شد و بعد یک مدرسه کاراته افتتاح کرد. کمی بعد، در میلان، نیویورک و میامی به‌طور حرفه‌ای به مدلینگ پرداخت.[۱][۲] نیک از سال ۲۰۰۸ با Maria Corrigan در رابطه است و همین‌طور در ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۸ صاحب اولین فرزند و پسر خود به نام چیس (Chase bateman) شد و دارای دو حیوان خانگی از نژاد yonkie به نام‌های Joey و Keeva است.[نیازمند منبع]

بیتمن بازیگر نیز هست و در سال ۲۰۱۱ در فیلم هوبو با یک تفنگ ظاهر شد.[۳] هم چنین قرار است در فیلم اقتباسی عشق زشت از کالین هوور، نقش شخصیت اصلی، مایلز آرچر را بازی کند.[۴]

منابع[ویرایش]

  1. "Actor and model Nick Bateman opens up about his career (Includes interview)". Digital Journal. Retrieved 2015-12-16.
  2. "Who The Hell Is Nick Bateman?". Daily Front Row (به انگلیسی). Retrieved 2015-12-16.
  3. Leong, Melissa (March 24, 2011). "On the Town with actor, model and martial artist Nick Bateman", National Post. Retrieved August 18, 2014.
  4. "'Ugly Love' Movie Confirmed: Nick Bateman Cast As Miles Archer In Film Adaptation [Watch Trailer]". KDramaStars. 2015-06-02. Retrieved 2015-12-16.